Skip to main content
  • trendem moderních firem je volit bezpatkové písmo nebo nová a velmi moderní písma
  • konzervativní firmy stále chtějí patkové nebo historické písmo
  • rukou psané písmo chtějí firmy nabízející své služby pro děti
  • ozdobné písmo se pak volí na jemné značky jako je třeba víno

Doporučujeme navštívit stránku https://www.google.com/fonts, na níž si můžete vybírat ze širokého množství písem podle své vůle - jen je nutné aby jste si zvolili ze scriptů volbu Latin extended pro výběr fontů, které umí české znaky. Fonty jsou rozděleny do množství skupin a výhodou je, že stránka vygeneruje název Vaší firmy v daných fontech.

Víme, že je velké množství velmi hezkých písem, které ovšem nenajdou alternativu pro webové stránky. V dnešní době kdo nemá na webu alespoň webovou viztku jakoby neexistoval. Na druhé straně podat zákazníkovi vizitku, která má stejný design  tedy i písmo na webu představí firmu v jednotném vizuálním stylu a udělá také velmi dobrý dojem.  

Většinou je potřeba vybrat dva fonty. Jeden na název firmy a druhý na slogan, který musí být jednodušší, mnohem čitelnější, neboť se předpokládá, že slogan bude napsán menším písmem. Tento font se pak později používá jako základní font na všech textech, např. kontaktní údaje na vizitce, nebo obálce.

Máme rádi a doporučujeme písmo, ktré umožňuje využití menší velikosti písma při zachování výborné čitelnosti. 

Grafický design