Skip to main content
[widgetkit id="7" name="Služby"]

Jak probíhá tvorba loga?

Příklad:

Vaše představy a přiblížení vaší činnosti, v čem jste jedničky

Chtěli bychom konzervativní logo odpovídající našemu typu podnikání. Líbí se nám barva oranžová a šedivá. V každém případě by mělo logo evokovat finanční služby. Navrhneme základní ideu loga/logotypu a definujeme jeho poslání. Naše vzájemná komunikace bude zárukou, že nové logo bude přesně odpovídat vašim představám.  

1. kolo -  návrh 4 variant

Vaše reakce

Líbí se třetí varianta. Prosím ještě o úpravu barvy kruhu na šedou (jako je podtrženo), čáru změnit na barvu, viz logo s měšcem, barva písmene FI. Děkujeme, chceme si to ještě porovnat.

2. kolo - rozpracování vybrané varianty dle přání klienta nebo do různých barev

Vaše reakce

A máme vítěze, třetí varianta je přece jenom nejveselejší, písmo odpovídá našim představám. Nachystejte finální sadu souborů s textem i bez textu, černobílou variantu není třeba.

3. kolo - finalizace pro použití

Zákazník dostane logo v potřebných formátech pro různé technologie tisku. Přímé barvy PANTONE pro potisk propisek. CMYK barevnost pro tištěné materiály a RGB barvy pro web.

Od nás obdržíte 40 profi souborů

použitelných pro všechny tiskové technologie

  • Barevnou verzi s textem
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    v barvách PANTONE, CMYK, RGB
  • Ve stupních šedi s textem
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    ve stupních šedi
  • Barevnou verzi bez textu
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    v barvách PANTONE, CMYK, RGB
  • Ve stupních šedi bez textu
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    ve stupních šedi

NAŠE TVORBA

  • Azeva CB

  • Bowling Bar CB

  • Defense System CB

  • Color Studio CB

  • Kapelio CB

  • Identita Firmy CB

  • Lekaren Aupark CB

  • Love Kids CB

  • PET Hotel Modra CB

  • Skotta CB

  • Z Sa MS Mankovice CB

Grafický design

Číst dál …Jak probíhá tvorba loga?

Kvalitní logo patří mezi nejdůležitější předpoklady pro úspěch firmy, výrobku, webových stránek nebo jakéhokoliv produktu. S logem od nás budete vyčnívat, tam kde jsou ostatní neviditelní.


Ceník tvorby loga

Vytvoříme pro vaši firmu nebo produkt moderní, designově stylové, snadno zapamatovatelné a profesionální logo za dobrou cenu. Připravili jsme pro vás 3 balíčky, ze kterých si vyberte ten, který vám nejvíce vyhovuje. 

Balíček

logo economyECONOMYlogo businessBUSINESSlogo profesionalPROFESIONAL
počet návrhů 2 4 6
počet kol tvorby loga 3 neomezeně neomezeně
návhy tvoří počet grafiků 1 1 2
standardní formáty loga pro kancelářské použití
barevné varianty loga
definování firemních barev
grafický návrh vizitky (2 grafické koncepty)
web ECONOMY (1 rok webhosting V CENĚ)
logomanuál ve formátu PDF
cena bez DPH 2 400 Kč 3 800 Kč 5 900 Kč
  OBJEDNAT OBJEDNAT OBJEDNAT

Modernizace loga

Modernizaci vám nabízíme v případě, že se vám vaše logo sice docela líbí, ale zdá se vám, že přece jen to není ono. Barvy vašeho loga jsou nevýrazné, logo působí zastarale a rovněž v tisku technické zpracování loga působí problémy.

Vaše logo upravíme a dodáme mu moderní a stylový design. Od nás jej pak obdržíte ve správném vektorovém formátu pro tiskárnu tak, abyste logo ve vynikající kvalitě mohli použít na jakoukoliv tiskovinu či předmět.


Jak probíhá tvorba loga?

Příklad:

Vaše představy a přiblížení vaší činnosti, v čem jste jedničky

Chtěli bychom konzervativní logo odpovídající našemu typu podnikání. Líbí se nám barva oranžová a šedivá. V každém případě by mělo logo evokovat finanční služby. Navrhneme základní ideu loga/logotypu a definujeme jeho poslání. Naše vzájemná komunikace bude zárukou, že nové logo bude přesně odpovídat vašim představám.  

1. kolo -  návrh 4 variant

Vaše reakce

Líbí se třetí varianta. Prosím ještě o úpravu barvy kruhu na šedou (jako je podtrženo), čáru změnit na barvu, viz logo s měšcem, barva písmene FI. Děkujeme, chceme si to ještě porovnat.

2. kolo - rozpracování vybrané varianty dle přání klienta nebo do různých barev

Vaše reakce

A máme vítěze, třetí varianta je přece jenom nejveselejší, písmo odpovídá našim představám. Nachystejte finální sadu souborů s textem i bez textu, černobílou variantu není třeba.

3. kolo - finalizace pro použití

Zákazník dostane logo v potřebných formátech pro různé technologie tisku. Přímé barvy PANTONE pro potisk propisek. CMYK barevnost pro tištěné materiály a RGB barvy pro web.

Od nás obdržíte 40 profi souborů

použitelných pro všechny tiskové technologie

  • Barevnou verzi s textem
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    v barvách PANTONE, CMYK, RGB
  • Ve stupních šedi s textem
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    ve stupních šedi
  • Barevnou verzi bez textu
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    v barvách PANTONE, CMYK, RGB
  • Ve stupních šedi bez textu
    v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
    ve stupních šedi

NAŠE TVORBA

  • Azeva CB

  • Bowling Bar CB

  • Defense System CB

  • Color Studio CB

  • Kapelio CB

  • Identita Firmy CB

  • Lekaren Aupark CB

  • Love Kids CB

  • PET Hotel Modra CB

  • Skotta CB

  • Z Sa MS Mankovice CB

 
{rsform 1}

Grafický design

  • trendem moderních firem je volit bezpatkové písmo nebo nová a velmi moderní písma
  • konzervativní firmy stále chtějí patkové nebo historické písmo
  • rukou psané písmo chtějí firmy nabízející své služby pro děti
  • ozdobné písmo se pak volí na jemné značky jako je třeba víno

Doporučujeme navštívit stránku https://www.google.com/fonts, na níž si můžete vybírat ze širokého množství písem podle své vůle - jen je nutné aby jste si zvolili ze scriptů volbu Latin extended pro výběr fontů, které umí české znaky. Fonty jsou rozděleny do množství skupin a výhodou je, že stránka vygeneruje název Vaší firmy v daných fontech.

Víme, že je velké množství velmi hezkých písem, které ovšem nenajdou alternativu pro webové stránky. V dnešní době kdo nemá na webu alespoň webovou viztku jakoby neexistoval. Na druhé straně podat zákazníkovi vizitku, která má stejný design  tedy i písmo na webu představí firmu v jednotném vizuálním stylu a udělá také velmi dobrý dojem.  

Většinou je potřeba vybrat dva fonty. Jeden na název firmy a druhý na slogan, který musí být jednodušší, mnohem čitelnější, neboť se předpokládá, že slogan bude napsán menším písmem. Tento font se pak později používá jako základní font na všech textech, např. kontaktní údaje na vizitce, nebo obálce.

Máme rádi a doporučujeme písmo, ktré umožňuje využití menší velikosti písma při zachování výborné čitelnosti. 

Grafický design