Jak probíhá tvorba loga?
Příklad:
Vaše představy a přiblížení vaší činnosti, v čem jste jedničky
1. kolo - návrh 4 variant
Vaše reakce
2. kolo - rozpracování vybrané varianty dle přání klienta nebo do různých barev
Vaše reakce
3. kolo - finalizace pro použití
Od nás obdržíte 40 profi souborů
použitelných pro všechny tiskové technologie
-
Barevnou verzi s textem
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
v barvách PANTONE, CMYK, RGB -
Ve stupních šedi s textem
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
ve stupních šedi -
Barevnou verzi bez textu
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
v barvách PANTONE, CMYK, RGB -
Ve stupních šedi bez textu
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
ve stupních šedi
NAŠE TVORBA
-
Azeva CB
-
Bowling Bar CB
-
Defense System CB
-
Color Studio CB
-
Kapelio CB
-
Identita Firmy CB
-
Lekaren Aupark CB
-
Love Kids CB
-
PET Hotel Modra CB
-
Skotta CB
-
Z Sa MS Mankovice CB
Kvalitní logo patří mezi nejdůležitější předpoklady pro úspěch firmy, výrobku, webových stránek nebo jakéhokoliv produktu. S logem od nás budete vyčnívat, tam kde jsou ostatní neviditelní.
Ceník tvorby loga
Vytvoříme pro vaši firmu nebo produkt moderní, designově stylové, snadno zapamatovatelné a profesionální logo za dobrou cenu. Připravili jsme pro vás 3 balíčky, ze kterých si vyberte ten, který vám nejvíce vyhovuje.
Balíček | ECONOMY | BUSINESS | PROFESIONAL |
---|---|---|---|
počet návrhů | 2 | 4 | 6 |
počet kol tvorby loga | 3 | neomezeně | neomezeně |
návhy tvoří počet grafiků | 1 | 1 | 2 |
standardní formáty loga pro kancelářské použití | |||
barevné varianty loga | |||
definování firemních barev | |||
grafický návrh vizitky (2 grafické koncepty) | |||
web ECONOMY (1 rok webhosting V CENĚ) | |||
logomanuál ve formátu PDF | |||
cena bez DPH | 2 400 Kč | 3 800 Kč | 5 900 Kč |
OBJEDNAT | OBJEDNAT | OBJEDNAT |
Modernizace loga
Modernizaci vám nabízíme v případě, že se vám vaše logo sice docela líbí, ale zdá se vám, že přece jen to není ono. Barvy vašeho loga jsou nevýrazné, logo působí zastarale a rovněž v tisku technické zpracování loga působí problémy.
Vaše logo upravíme a dodáme mu moderní a stylový design. Od nás jej pak obdržíte ve správném vektorovém formátu pro tiskárnu tak, abyste logo ve vynikající kvalitě mohli použít na jakoukoliv tiskovinu či předmět.
Jak probíhá tvorba loga?
Příklad:
Vaše představy a přiblížení vaší činnosti, v čem jste jedničky
1. kolo - návrh 4 variant
Vaše reakce
2. kolo - rozpracování vybrané varianty dle přání klienta nebo do různých barev
Vaše reakce
3. kolo - finalizace pro použití
Od nás obdržíte 40 profi souborů
použitelných pro všechny tiskové technologie
-
Barevnou verzi s textem
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
v barvách PANTONE, CMYK, RGB -
Ve stupních šedi s textem
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
ve stupních šedi -
Barevnou verzi bez textu
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
v barvách PANTONE, CMYK, RGB -
Ve stupních šedi bez textu
v 5 formátech (eps, ai, pdf, jpg, png)
ve stupních šedi
NAŠE TVORBA
-
Azeva CB
-
Bowling Bar CB
-
Defense System CB
-
Color Studio CB
-
Kapelio CB
-
Identita Firmy CB
-
Lekaren Aupark CB
-
Love Kids CB
-
PET Hotel Modra CB
-
Skotta CB
-
Z Sa MS Mankovice CB
- trendem moderních firem je volit bezpatkové písmo nebo nová a velmi moderní písma
- konzervativní firmy stále chtějí patkové nebo historické písmo
- rukou psané písmo chtějí firmy nabízející své služby pro děti
- ozdobné písmo se pak volí na jemné značky jako je třeba víno
Doporučujeme navštívit stránku https://www.google.com/fonts, na níž si můžete vybírat ze širokého množství písem podle své vůle - jen je nutné aby jste si zvolili ze scriptů volbu Latin extended pro výběr fontů, které umí české znaky. Fonty jsou rozděleny do množství skupin a výhodou je, že stránka vygeneruje název Vaší firmy v daných fontech.
Víme, že je velké množství velmi hezkých písem, které ovšem nenajdou alternativu pro webové stránky. V dnešní době kdo nemá na webu alespoň webovou viztku jakoby neexistoval. Na druhé straně podat zákazníkovi vizitku, která má stejný design tedy i písmo na webu představí firmu v jednotném vizuálním stylu a udělá také velmi dobrý dojem.
Většinou je potřeba vybrat dva fonty. Jeden na název firmy a druhý na slogan, který musí být jednodušší, mnohem čitelnější, neboť se předpokládá, že slogan bude napsán menším písmem. Tento font se pak později používá jako základní font na všech textech, např. kontaktní údaje na vizitce, nebo obálce.
Máme rádi a doporučujeme písmo, ktré umožňuje využití menší velikosti písma při zachování výborné čitelnosti.